I'm going to do it!

jag har innan funderat om att åka till USA som Au Pair, och iom att jag inte har något att göra nu, så nu börjar det igen. Jag ska fixa färdigt det nu, så jag kan åka i sommar. (och nu är det många som undrar varför jag ska vänta tills sommaren & nu ska jag berätta det. Min lillebror tar studenten i sommar, och jag vill vara hemma för det! plus att vi planerar en utlands semester med familjen, och jag vill åka med på det)
Nej, dax att åkergå till mitt au pairs brevs skrivande.




Ke$ha är fan så jävla snygg! Bild från en av hennes facebook grupper!

ps. ny kategori, följ allting här.

kommentarer
Postat av: Christian

Hej på dig!!!



Wow, vilken härlig blogg du har!

Förutom att du skriver bra och intresant, så är din blogg väldigt snygg.



tummen upp och en kram

2010-02-20 @ 18:47:11
URL: http://www.dunderbar.com


Observera följande innan du kommenterar
FOTO
- Jag fotar med min Nikon D40
- Alla bilder är tagna av mig om inte annat anges.
- Jag redigerar i Adobe Photosop CS3 Extended & använder Picasa 3 vid enklare redigeringar.

DESIGN
- Köpa design? Klicka här.
- Jag har gjort all min design själv och jag använder mig av Adobe Photoshop CS3.
- Jag svarar på designrelaterade frågor ibland, men jag hänvisar dig till DDB. Med lite vilja och finurlighet lär du lösa problemet själv ;) Annars är det okej att maila mig på [email protected] eller på [email protected] Du kan även kolla in min kategori "Designtips".

ÖVRIGT
- Kränkande eller olämpliga kommentarer tas bort.
- Allt på bloggen är copyright och får alltså inte kopieras utan min tillåtelse.
- Om du gillar min blogg så får du mer än gärna bloggälska mig.
- Om du nu inte har blogg och ställer en fråga, så hittar du svaret från mig där du ställde frågan (i samma inlägg).

TILL ANONYMA: Hur anonym du än tror att du är så sparas din ip-adress, och det är faktiskt inte SÅ svårt att kolla upp vart du bor/vem du är ;)

ÖVRIGA GREJER - Jag vill inte ha någon reklam, och heller inget om att jag ska kolla in din blogg, det tycker jag är respektlöst.
- Jag är redan medlem på alla gratissidor, och jag är nöjd med min design.
- INGA BLOGLOVIN'BYTEN!
- Dock är det okej att tipsa mig om tävlingar!

Nu kan du kommentera! Visa att jag var ett coolt tidsfördriv, ni sätter färg på min vardag!.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0